I Am The Unstoppable Explorer

Adakah aku seorang yang Unstoppable Explorer..
yup, memang aku seorang yang unstoppable explorer
walaupun sibuk dengan aktiviti harian and sibuk bekerja, tak menghalang aku untuk menjadi seorang explorer di mana nad suka mencuba sesuatu yang lain dari lain, antara perkara giler yang pernah  dibuat bungee jumping, makan belalang goreng, bercamping dalam hutan, meredah sungai tahan and banyak lagi. walaupun aku nie agak chubby, tapi tak menghalang aku untuk menjadi unstoppable explorer, di mana ia memuaskan hati aku and secara langsung ia menolong aku menjadi seorang yang berani and mengajar aku pelbagai perkara.
walaupun tak pandai berenang ( yes i admit.. aku mmg tak pandai berenang) ia tak menghalang aku untuk menikmati keindahan alam laut. nie masa nie berdebar gak nak masuk laut. takut baju oren tu tak boleh menampung aku yang chubby nie.. :)



selain dari aktiviti lasak aku suka explore tempat2 makan yang menarik.. untuk pengetahuan korang.. aku nie sangat la suka benda yang di panggil 'makan'.. suka sangat makan k.so aku akan cari di mana2 tempat makanan yang menarik dalam malaysia nie and for sure aku akan gi...haha nie kat seoul garden nie.. nak tahu kenapa aku gi makan kat sini.

sebab aku tengok kat Astro la.. di mana citer korea selalu kiter tengok dorang akan makan daging2 grill and balut dengan salad kan.. hurm sebab tu la aku explorer gi Seoul garden nie..





 bukan setakat explore tempat makan jer... bila aku rasa sesuatu makanan tu sedap.. huhu for sure aku akan apply kat rumah k.. yang menjadi mangsa de la laki aku ler.. dia akan mentry semua makanan yang aku masak.. pernah sekali sebab suka sangat tengok rancangan masakan kat astro.. thanks to Astro on-the-go... sebab kemaruk sangat tengok cupcakes war kat astro.. aku pernah la experiment buat cupcakes coklat and campur dengan bacon (daging salai)... and yang jadi mangsa adalah laki aku la.. nak taw lepas tu apa jadi.. memang rasanyer tak menjadi n laki aku kerja dia ke toilet je la..hahah .

 but Thanks to Asto on -The-Go 

 walaupun aku sibuk dengan aktiviti harian sebagai ibu, student, pekerja yang makan gaji and also kaki explore yang tak pernah melekat kat umah bila weekend.. aku tak pernah miss tengok rancangan kegemaran aku sekarang nie antaranya Cupcakes Wars session 4, and for sure korean siri aku la... sekarang nie aku tengah deman dengan korean series Chongdam dong Alice and running man.

and laki aku pun sibuk tumpang sekaki nak tengok channel bola dia.. nie dia dah booking nak pinjam hp aku masa outstation nanti sebab dia nak tengok bola..huh 

so kesimpulnanyer aku and laki aku  memang tak dapat nak tengok kat umah sebab selalu balik lambat but thanks to Astro on-the-go dimana saja aku berada sekarang nie, eventho aku dalam kelas aku boleh tengok kat handphone S3 aku nie jer hah and for sure la hp adalah essential gadget yang senang aku nak layan Astro on-the-go nie..hahah semuanyer di hujung jari jer..

so adakah korang dah langgan Astro on-the-go nie and adakah korang seorang Unstoppable Explorer?

apa lagi.. cepat2 la explorer diri korang dengan Astro on- the-go nie...



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Nadira Ismail | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in